Witam serdecznie,

   dnia 20 lutego 2003 (22:52:09) przyfrunÄ…Å‚ do mnie list
   podpisany: Marcin Owsiany,
   wysłany na adres: [EMAIL PROTECTED]

   Niniejszym więc odpowiadam:

> http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html

 przeczytałem i uważam to za bzdury!

 a) replyto-all daje efekt, że wysyłamy także do nadawcy. Jakkolwiek
    niektóre programy eliminują duplikaty automagicznie, to i tak
    generujemy niepotrzebny ruch i zamieszanie.

 b) Normalnym odruchem jest reply i nieraz zdarzylo mi siÄ™
    odpowiedzieć do nadawcy, choc miałem zamiar na listę.

 c) co z tgeo, że userzy chcą opcji ,,odpowiedz na pole from''? I
    dobrze. niech se taka opcja będzie w programie pocztowym. Czasami
    człowiek chce odpowiedzieć tylko do nadawcy.

 d) Stwierdzenie, że trzeba się nagimnastykować, żeby wysłać do
    nadawcy można zbić tym samym: ,,reply-to-all i usuń listę''.

 A że częściej odpowiada się na listę niż prywatnie, uważam, że
 całość wywodów jest głupia i że tak jak na newsach domyślna
 odpowiedź idzie na grupę, tak tu powino być identycznie. A jak
 ktoś chce odpowiedzieć prywatnie, to proszę bardzo -- nie jest to
 specjalnie trudne.

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 SEX JEST JAK ERA (TAAAAK, TAAAAAKKK......)

Odpowiedź listem elektroniczym