On Wed, Mar 05, 2003 at 06:36:39PM +0100, Piotr Kleban wrote:
> Mam drobny problem z dzwiękiem pod moim debianem (k. 2.4.20)
> tzn kiedy dysk lub i procesor jest obciążony to podczas otwarzania
> np. muzyki z xmms w tle słychać delikatne trzaski hmm

Ja tez kiedys glowilem sie nad podobnym problemem. W koncu doszedlem
do rozwiazania - okazalo sie, ze sieciowka dzielila irq z karta
dzwiekowa i wystepowaly jakies przebicia. Po walce z Plug&Pray (tips:
aby zmienic irq trzeba przerzucic karte do innego slota) wszystko
wrocilo do ladu. Podobno przy dzieleniu irq bywaja (w rzadkich
przypadkach) takie problemy. I w ten sposob pozbylem sie doskonalego
sniffera sieciowego ;)

Pozdrawiam
alpha

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha/
 (_|||_)| |(_|   :  email  alpha@(irc.pl|debian.org)
     |           :  jabber alpha.pl(at)jabber.org, pgp 0xB25952C0

Odpowiedź listem elektroniczym