Hello

Być może zadam teraz zbyt proste pytania, ale muszę spróbować.
Zainstalowałem sobie OpenOffice'a. Włączyłem writer i zacząłem pisać,
okazało się, że pisownia nie jest sprawdzana - włączyłem sprawdzanie
pisowni. Więc nacisnąłem F7 i nie wykryło żadnego błędu, a specjalnie
napisałem ciąg przypadkowych znaków!!! W opcjach odszukałem sprawdznie
pisownik, zajrzałem do słownika, a tam świeci pustkami i w dodatku
nazwa słownik sugeruje coś dziwnego - IgnoreAll[polish].Jak Importować
słowniki z windows'a, lub jakiekolwiek inne, byle sprawdzało mi
pisownię w języku polskim. Przydałby się też słownik do pisowni
angielskiej.

Druga rzecz to czcionki, jest tylko kilka podstawowych, a ja chciałbym
zainportować kilka TrueType z windy, jak to zrobić.

Dodam jeszcze, że jak wezmę pomoc, to wyświetla się coś jakby index,
tylko, że jest pusto. Być może czegoś nie zainstalowałem, tylko
czego??

Tego OpenOffice'a 1.0.1 mam z 8 płytki z Woodym z Linux+.

--
Best regards,
 luke                          mailto:[EMAIL PROTECTED]