przed upgrade'em wywaliłem przez pomyłkę stare wersje paczek libfreetype6*,
ale właśnie niepamiętam jakie to były wersje. Chodzi o to, że te nowe paczki
mają powalone wyświetlanie czcionek tt i czy może ktoś wystawić gdzieś do
ściągnięcia odpowiednie (chyba 2.1.2-9 lub niższe) wersje tych paczek? Przez
jakiś czas robiłem tak, że po upgrade'dzie wrzucałem właśnie te starsze
paczki z cache'a i grało a teraz nie mam skąd ich wziąć. Pomóżcie dobrzy
ludzie.

--
igrek

WOJNA stala sie faktem! RELACJE jedynych polskich dziennikarzy w Iraku.
>>> http://link.interia.pl/f16f7

Odpowiedź listem elektroniczym