On Wed, 19 Mar 2003 20:40:07 +0100
"th" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Zainstalowałem Debilna 3.0 (wersja 8 CD) i mam problem uruchamia się
> "chyba" poprawnie do momentu logowania, później pada komunikat że
> Xserver jest nieprawidłowo skonfigurowany - grafika i propozycja
> autokonfiguracji ale to nic nie daje. Co mam zrobić żeby ruszyć dalej.

Przede wszystkim, skoro jesteś nowy, to na początek uwaga - jeżeli
piszesz, że coś jest nie tak, to napisz dokładnie jaki masz komunikat.
To nam wszystkim ułatwi sprawę.
Bez tego, to możemy sobie zgadywać. ;-)

--
Pozdrawiam,
Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */