On Thu, Mar 20, 2003 at 12:10:59AM +0100, Wawrzyniec Niewodniczanski wrote:
>On Wed, 19 Mar 2003, Rafał Członka wrote:

>Odpalcie oopadmina i powiedzcie mi co macie w wlasciwosciach Komwertera PDF.
>Ja mam:
>/usr/bin/gs -q  -dNOPAUSE -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile="(OUTFILE)" -

Oto dlaczego nie zgłaszałem błędu w OO. Wiedziałem po prostu, że u
wielu ludzi konwersja bezpośrednio do PDFa działa znakomicie, więc
podejrzewałem, że problem leży po mojej stronie. Czasu na szukanie
przyczyny za bardzo nie miałem, a i problem nie był szczególnie pilny.

U siebie nie miałem nawet dodanego konwertera PDF. Drukowanie
realizowałem przez "generic printer" do pliku, wybierając tylko
"PDF" jako ,,typ pliku''.

Dzięki za rozwiązanie.

--
Jacek Politowski  [EMAIL PROTECTED]