Pewnego dnia (Thursday 20 of March 2003 22:49), niejak(i/a) Marek Kaszuba
wystukał/a na klawiaturze:
MK: Musze dodać moduł szybko i skutecznie do jądra. I wymysliłem sobie tak:
MK: zbootuje z pierwszej płytki, przejde tylko etapy konfiguracji i
MK: instalacji jądra i tyle. Będę miał system jak miałem z całąkonfiguracją
MK:  tylko z jjądrem z nowym modułem.
?????????
Jeśli chcesz dodać moduł, to polecenie insmod... (man insmod)
NIe wiem tylko, czy chodzi Ci o dodanie modułu (nie wydaje mi się).
Z tego co zrozumiałem, chcesz zrekompilować jądro:
http://skawina.eu.org/linux/jadro1.html
Zobacz tutaj...
Marek 'TamCaP' Łaska
A niebo zostawmy im - aniołom oraz wróblom. - Heinrich Heine