On Mon, 24 Mar 2003, luke wrote:

> Hello
>
> W których pakietach mogę znaleŸć biblioteki:
> linux/modversions.h
> sys/movedata.h

1. czy ta lista to "caritas polska s.a."?
2. uruchom przegladarke (nacisnij lewy przycisk myszki na ikonce, lub
wymierz z menu), jesli nie masz przegladarki, napisz o tym na liste, wtedy
powiem ci jak ja zainstalowac
2.1 zobacz jaka dystrybucje uzywasz i wpisz jej strone domowa w
przegladarce (w takie pole na gorze zazwyczaj), prawdopodomnie wpiszesz
www.debian.org
2.2 po lewej stronie bedziesz mial "pakiety debiana", kliknij na nie (lewy
przycisk myszki)
2.3 dostaniesz 4 linki  - kliknij ostatni, "przeszukaj zawartosc pakietow"
2.4 zaznacz w formularzu pole "pakiety zawierające pliki lub katalogi o
takiej nazwie"
2.5 w pole na gorze wpisz: modversions.h
2.6 kliknij szukaj
przeniesiesz sie do strony o adresie,
http://packages.debian.org/cgi-bin/search_contents.pl?word=modversions.h&searchmode=searchfilesanddirs&case=insensitive&version=stable&arch=i386

gdzie zapewne juz sobie poradzisz...

3. jakbys sobie jednak nie poradzil, pytaj dalej, kazdy Ci chetnie pomoze...
takie fajne te ludki, te debianowce...

tomcio

ps. wcene nie mam nastroju 'ironizujace wqrfionego'.. tak sie moze tylko
wydawac...

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
[EMAIL PROTECTED]      /-----------------------------[  071 3759402
GeekCode on my www ------pT/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA

Odpowiedź listem elektroniczym