On Mon, Mar 24, 2003 at 10:39:59PM +0100, Michal Adamczak wrote:
> przede wszystkim amsz balagan ;)

Dlaczego? Ja tam nie widze nic nadzwyczajnego u przedmowcy.

> wersja biblioteki w zasadzie nie zalezy od numeru pakietu, predzej w
> druga strone

Co to znaczy 'w druga strone'? Wyjasnij, bo sie gubie.

To chyba oczywiste, ze wersja pakietu zalezy od soname, czy jak wolisz
wersji biblioteki, a nie odwrotnie. Ale stwierdzenie to swiadczy tez o
tym, ze wersja biblioteki jest scisle zwiazana z wersja pakietu.

Pozdrawiam
Adam

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha/
 (_|||_)| |(_|   :  email  alpha@(irc.pl|debian.org)
     |           :  jabber alpha.pl(at)jabber.org, pgp 0xB25952C0

Odpowiedź listem elektroniczym