Witam!

Dostałem dziś list od czytelnika tej grupy i pozwolę go sobie zacytować:

[cytat]
Witam, mam takÄ… sprawÄ™:
niestety nie widzę wiadomości przesyłanych od Pana do listy, są one
dopiero w załącznikach w plikach typu ATT00106.txt i AT00**.dat
(sygnaturka pgp) i zupełnie nie mogę zautomatyzować ich przeglądania.
Z uwagi na to że to tylko Pańskie posty się "załącznikują", proszę
zwrócić uwagę na ustawienia programu mutt.
[/cytat]

Mój czytnik to Mutt 1.5.3-3, jego - Outlook Express 5.0
Konfig mutta brałem z dokumentacji i tylko nieznacznie go
zmodyfikowałem. Znajduje sie on na http://rafi.one.pl/muttrc

W zwiÄ…zku z tym mam pytanie:
1. Czy ktoś oprócz tego czytelnika ma problemy z odczytaniem moich
wiadomości?
2. Czy, a jeżeli tak to w którym miejscu mojego pliku konfiguracyjnego,
znajduje sie błąd, który jest przyczyną tego problemu?

Wydaje mi się to o tyle dziwne, że nie jestem jedynym uzytkownikiem
Mutt'a a liście - chyba, że się mylę ;-).

P.S. W Sylpheed-Claws, Kurierze Poczty z Mozilli i oczywiście w Mutt'cie
wszystko jest ok.

Pozdrawiam
--
Rafal Czlonka