> Wszystko mam tak samo, tylko w tej linii mam:
>
> set send_charset="iso-8859-2"

W takim przypadku Mutt bedzie uzywal tylko charsetu Latin-2. Nie wiem, co
sie stanie, gdy Mutt nie bedzie go umial. Tamta lista charsetow daje mu
pewien wybor w takich sytuacjach.

> Podpisywanie listów, zeby wszsyscy wiedzieli , że pochodza od Ciebie,
> nazywasz paranojÄ…? :-(

Podpisywanie *wszystkich* listow, ktore pisze - tak.

Pamietaj, ze sa mejle o roznym stopniu waznosci. Mi jakos nie zalezy
specjalnie, zeby wszyscy subskrybenci tej listy mieli 100% gwarancji, ze
posty, ktore tutaj wysylam napisalem wlasnie ja, a nie kto inny.

Zreszta ludzie chyba na tyle mnie juz znaja, ze poznaliby taka sfalszowana
wiadomosc? ;-)

P.

Odpowiedź listem elektroniczym