A Magdalena Komorowska <[EMAIL PROTECTED]> na to:

> bo ja też mam problemy z przekonaniem
> "męża" mego do Linuxa.

Pierwszy raz slysze o takim kierunku. Wsrod moich znajomych raczej
mezczyzna jest linuksowy, a jego zona w konsekwencji podaza za nim. Ale
to jest specyfika MIMu. Wszyscy sa po tym wydziale, albo go koncza. No i
znaczna czesc jest debianowa, z czego dwie ja nawrocilem na "jedyna
sluszna dystrybucje" :-))

> Problem leży w osobistej preferencji.

Dokladnie. Ja mam momenty, ze preferuje KDE lub czasem IceWM nad
wmakera. Ale to niezbyt czesto ma miejsce. Do wmakera tak sie
przyzwyczailem, ze proba uzywania czegokolwiek innego jest bolesna.

rafal

--

[              Rafal Bujnowski ][ e-mail: [EMAIL PROTECTED]            ]
[     http://www.bujnor.iq.pl/ ][ e-mail: [EMAIL PROTECTED]    ]

Odpowiedź listem elektroniczym