W liście z czw, 17-04-2003, godz. 13:18, Paweł Tęcza pisze:

> Napisal i to swiadczyloby o tym, ze Apache nie wie jak traktowac pliki z
> rozszerzeniem .php, ale napisal tez, ze w httpd.confie ma linijke
>
> AddType application/x-httpd-php .php
>
> , ktora powinna wlasnie to zalatwiac. Z kolejnego postu dowiadujemy sie
> jeszcze, ze zrestartowal serwer. To sugerowaloby, ze cos jest nie tak z
> Indianinem. Informacja, ze PHP "wysypuje" sie na phpinfo() dowodzi, ze on
> tez nie dziala tak, jak powinien.

raz jeden udało mi się na Sidzie uzyskac działające php4.
potem uradowany zainstalowałem ponownie php3 i juz było po ptokach

jak można odinstalowac paczke kompletnie tzn. z wpisami
konfiguracyjnymi?

tak by potem przy ponownej instalacji od nowa ruszyły skrypty
konfiguracyjne?

teraz jak zapuszczam remove i install czy dpkg-reconfigure to niewiele
mi siÄ™ dzieje...

Odpowiedź listem elektroniczym