> Poprawcie mnie jesli cos zle mowie;
> Nadmieniam ze w zyciu nie widzialem Knopixa:-)
>
> - Startuje knopixa ze CD,
> - montuje w nim swoja partycje z linuxem do zarchiwizowania (hdb1),
montujesz sobie partycje na ktora chcesz zgrac pliki obrazow, i nie mozesz
miec zamontowanej tej partycji ktora bedziesz archwiwizowal.
> - zapuszczam RartImage
> - robie sobie kopie mojej nieszczesnej partycji z Debiankiem.
>
> Potem moge sobie ta kopie (teraz dostane od was w czape :-)
> np. spod Windowsa nagrac na CD.

jasne, mozesz jednak to 2x lepiej nagrac pod linem :) mi pod winda powyzej 16x
bufor ucieka,  a pod linem idzie spoko 48x nagrywanie :)

> A co potem??

No co chyba wszystko?
Odtwazac dane z partimage tez sie da. :)

A co do przenoszenia linuxa na inny dysk tak prosto, to odpalasz sobie
partition magic 8. z dyskietki pod dosem i kopiujesz sobie petycje z linuxa z
jednego dysku na drugi zywcem. tylko wazne jest zeby  te parcje na tych
dyskach mialey takie samo hdXX.

> Mam juz gotowe miejsce na mojego Debiana, i pewnie tez
> za pomoca PartImege moge sobie z plytki zgrac kopie na
> to zwolnione miejsce.
> Potem zatrwazajaca zabawa z LILO i ciesze sie Debiankiem????
> Zgadza sie, czy jakies errory w moim rozumowaniu????
> Pozdrawiam Krzysiek

Co do errorow to pewnie wyjda jakies w praniu :)

pozdrawiam

Odpowiedź listem elektroniczym