Michał Politowski wrote:

>Tzn. jakieś błędy?

Zadnych. Pojawia sie ekran w szara kratke i kursor krzyzyk. I pozostaje
tylko
Ctrl+Alt+Backspace.

W ~/.xsession-errors mam tylko jedna linijke odpowiednia chyba do powyzszej
kombinacji klawiszy:

X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).

I to wszystko.

Znalazlem do sawfisha opcje --disable-nls (w manie pisze ze to ma wylaczyc
miedzynarodowe komunikaty) tylko ze nic to nie daje, albo nie do konca
rozgryzlem caly mechanizm xsession i wpisuje to nie tam gdzie trzeba

probowalem w etc/X11/Xsession.d/50xfree86-common_determine-startup

[EMAIL PROTECTED]: cat etc/X11/Xsession.d/ 50xfree86-common_determine-startup
[...]
 elif [ -x /usr/bin/x-window-manager ]; then
    REALSTARTUP=x-window-manager --disable-nls
[...]

Pozdrawiam

Bastek

Odpowiedź listem elektroniczym