On Fri, 20 Jun 2003 23:14:04 +0200
Bertold <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Najprościej byłoby pożyczyć nową sieciówkę i wpiąć w ten sam slot.
> Jeśli pojawią się jakieś dziwne komunikaty -- sprawdź konfigurację
> biosu. Jeśli pójdzie "przejrzyście", to wstaw starą kartę w inny slot
> (co zresztą swoją drogą i tak można zrobić). Jeśli dalej daje dziwne
> komunikaty, to karta.
> Jeśli inna karta też sypie do logu, to może być płyta.
> Jeśli nie zmieniałeś konfiguracji jądra, to rzeczywiście może być
> usterka sprzętowa. Rzeczy się psują.
Kto się chce ze mną załozyć o piwo, że wyschły kondensatory na płycie
głównej? Kiedyś już taki przypadek przeraviałem. Wymiana kondensatorów
pomogła i płyta główna działa dalej.
Po prostu pewnego dnia przestała widzieć sprzęt wsadzony w złącze PCI...

--
Pozdrawiam,
Michał Byrecki

Odpowiedź listem elektroniczym