Witam

Chciałem się dowiedzieć jak można pod Debianem instalować pakiety z
opcjami. To znaczy jak się instaluje z plików tar to się najczęściej
wpisuje np.: ./configure --enable-cos_tam
A jak można dodać takie opcje gdy się instaluje z dselect-a?
Dajmy taki przykład. Chce zainstalować qpoppera poprzez rozpakowanie
żródeł wygląda to tak. Wchodzę do katalogu gdzie go rozpakowałem i
wydaje polecenie: ./configure --enable-apop --with-popuid=mail
--enable-specialauth  później make i make install
A jak dokładnie zainstalować z tymi samymi opcjami spod dselect-a?

Z góry dziękuje
Marek Chrobak