Witam

Poszukuje programu do matematycznych obliczen symbolicznych,
cos jak Maple. Znalazlem Maxima, bylby OK, ale strasznie to
jest niestabilne.
Przeciez literowka we wzorze nie musi chyba oznaczac zawieszenia
aplikacji i utraty calej pracy za kazdym razem. No chyba ze ja
tego nie umiem uzywac, ale wydaje mi sie ze tak nie powinno sie
dziac.
Ale nawiasem mowiac, przyjemnie sie w tym pracuje w Texmacs'u.
Tylko te zwisy :-(

Moze znacie jakis stabilniejszy? Chcialbym takie cos wprowadzic
na laborke z elektroniki.

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| [EMAIL PROTECTED] | Linux user number: 321885 |