Dnia środa 10 grudnia 2003 00:54, Robert Skup napisał:

> Nie wiem czy się dokładnie wyraziłem, ale nie chodzi mi o takie
> rozwiązanie, bo to wiadomo dokładnie jak. W moim pytaniu chodzi
> mi czy można mając jedną sieciówkę i kilka komputerów w jednej
> podsieci (ta sama co siecówka) zrobić na Debianie forwarding
> ruchu na inny komputer w ramach tej samej podsieci.

A może "redir"? Można mu kazać słuchać na dowolnym porcie i przekazywać ten
ruch na dowolny port na innej (też dowolnej) maszynie. Skoro on to potrafi
to imho na iptables też się to powinno dać - w końcu to raptem robota typu
"odbierz pakiet, prześlij go tam".

Co prawda nie używałem go w ramach jednej podsieci tylko do zapewniania
sobie dostępu do różnych miejsc (np. news.icm.edu.pl:119) z maszyn, z
których normalnie nie mogłem się tam dostać (np. brak rev-dns uniemożliwiał
połączenie się z newsami na ICM).

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

       Z dziesięciu ludzi śpieszących na głos wołającego "ratunku",
       dziewięciu podąża tam przez ciekawość.
                -- Baudouin de Courtenay