> Mam takie pytnie, lecz niestety nie bardzo związane z listą.
> Chciałem sobie załatwić w TP s.a. usługę DSL. Lecz mam
> zarejestrowane dla siebie całą jedną pule adresów od 80.55.66.0 do
> 80.55.66.255. Czy jest taka możliwość na DSL, żebym mógł użyć tych
> adresów i komputery w mojej sieci, także serwer który by był
> podłączony do routera miały przypisane numery IP z mojej puli
> adresów, to znaczy 80.55.66.1, 80.55.66.2 itd.

Ja mam dsla ale nie mam i nie miałem takich potrzeb jak Ty. Myśle, że
prędzej znajdziesz odpowiedz na to pytanie na tepsie. Jedyne, co moge
polecić to nie pisz do nich majli, tylko molestuj ich telefonicznie.
Ja kiedyś (1.5 miesiaca temu) napisałem maila i do dziś nie
odpowiedzieli.
Pozdrawiam. bRt

ps. aaa i napisz kiedyś czy Ci się udało to załatwić. Sam jestem
ciekaw.

bartek kępa     email: [EMAIL PROTECTED]     gg: 5436448