On Fri, Dec 19, 2003 at 08:42:19PM +0100, adaam wrote:
> Mam pytanie czy wiecie, gdzie mógłbym znaleźć skrypt do zmiany haseł dla
> użytkowników,
> Chodzi mi o możliwość zmieniania przez konkretnego użytkownika swojego
> hasła za pośrednictwem
> Przeglądarki WWW. Z góry dziękuje za informacje.

Ja pisalem swoje skrypty , php ,  perl + bash do zmiany hasel systemowych.
Pozniej przeszedlem na hasla w mysql - a tam to juz via php leci.

--
[ Pozdrawiam ]     [      Dawid Chrzan     ]      [      http://f-net.pl       ]
[ RLU#212729 ]     [ net/sys administrator ]      [    [EMAIL PROTECTED]    ]