Pewnego pięknego dnia  Sun, 10 Oct 2004 13:09:51 +0200
Asmie napisał co następuje:

> [...]
> taki komunikat:
>
> Error while initializing the sound driver:
> device /dev/dsp can't be opened (Resource temporary unavaible)
> The sound server will continue, using the null output device.
>
> Po czym zawiesza mi sie player (np. xmms). Mimo ze go skilluje i
> uruchomie ponownie
> to nic nie daje - przy probie odtworzenia czegokolwiek znow sie
> zawiesza. Jedynym wyjsciem
> jest wtedy restart systemu. Zaznaczam ze powyzszy komunikat otrzymuje
> w chwili gdy tylko
> jeden player jest wlaczony czyli odpada mozliwosc konfliktu miedzy

Zobacz co będzie jak uruchomisz dwa playery na raz.
Albo spróbuj podczas działania playera:
cat /dev/urandom >/dev/dsp
i zobacz czy się wywali, czy będzie szum razem z musyzką.

> Uzywam Sarge z jadrem 2.6.7 a
> moja karta to
> Forte Media 801 .
Fajnie, ale jakie stery, jaki soundserver?

Spróbuj też w XMMS w ustawieniach zmienić wtyczkę wyjściową na jakąś
inną.

Pozdrawiam.
Piotrek.

Odpowiedź listem elektroniczym