Friday, October 15, 2004 (1:17:39 PM) Piotruś wpadł(a) na genialną myśl:

P> Odpaliłem sobie iptables, trochę z tym kłopotu było, bo moduły sie nie
P> chciały ładować, ale w końcu wkompilowałem na stałe i działa.

P> Po wpisaniu takiej regułki:
P> iptables -A forward -i eth0 -s 192.168.5.2 -d 0.0.0.0/0 -j MASQUERADE
P> dostaję błąd:
P> No chain/target/match by that name

P> Przy czym 192.168.5.2 to adres psiona revo podłączonego łączem
P> szeregowym, a eth0 to moje "okno na świat" Chodzi o to, żebym mógł
P> korzystać z internetu na psionie. Od razu mówię, że połaczenie
P> jako-takie działa, bo mogę się telenetować na kompa i strona z mojego
> [...]

U  mnie  wyglada  to  tak  i dziala: iptables -t nat -A POSTROUTING -s
192.168.0.0/24 -d 0/0 -j MASQUERADE

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]

Odpowiedź listem elektroniczym