On Sat, Jan 10, 2004 at 05:58:00PM +0100, Marcin wrote:
> zmienia sie kernel, w starym znaleziona jakas dziura, lub po prostu
> nalezy go skompilowac bo na przyklad stawia sie nowy serwer.
> Wszystko pieknie tylko ze serwerow jest ... bardzo duzo.
> Poswiecic czas na kazdy z osobna i nad kazdym spedzic 2,3 godziny -
> jest absolutnie nie do przyjecia.

Najlepiej uzyc make-kpkg do stworzenia paczki z (odpowiednio
spaczowanym) kernelem, a potem tylko poinstalowac ja na odpowiednich
maszynach. Jeszcze wygodniej stworzyc wlasne repozytorium APT ze
swoimi kernelowymi paczkami, a na pozostalych maszynach uzywac apt-get
update && apt-get upgrade.

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               [EMAIL PROTECTED]
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0

Odpowiedź listem elektroniczym