> Hmm. W ogóle nie wiem co z tym fantem zrobić. Jak do tej pory nie udało
> mi się zmusić sensorów do pracy pod 2.6.
>
> Pod 2.4 do obsługi potrzebowałem tylko i2c-isa oraz via686a. Teraz nie
> można z tego zestawu skorzystać. Czy mógłbyś przybliżyć mi sposób
> uruchomienia sensorów pod 2.6?
>
> aktualny SID, kernel 2.6.1

OKI.

1. Przede wszystkim i2c z 2.6.1 cale skompilowane jako moduly.

2. Nie sciagac najnowszego i2c (2.8.3) bo sie nie skompiluje (IMO).

3. Sciagnac z CVS najnowsze lm_sensors2:
cvs -d :pserver:[EMAIL PROTECTED]:/home/cvs checkout lm_sensors2   :-)

4. wejsc do lm_sensors2,

make user
make user_install (jako root ofcoz)

5. Miec w jadrze skompilowane filesystem sysfs

6. Zamontowac sysfs w /sys

none /sys sysfs defaults 0 0 (taki wpis w fstab)
lub recznie (patrz dokumentacja jadra)

7. ,,modconf'' i zaladowac to, co masz u siebie na plycie

Teraz mozesz wstepnie zobaczyc do /sys/bus/i2c/devices/*
Moze juz sie ucieszysz ze dziala.

8. Odpalic ,,sensors'' i ogladac przegrzewajacego sie Athlona :-)
ew. zagladnac do /etc/sensorsors.conf

9. Odpisac na liste czy cos dalo :-)

Powodczenia.

PS. A gkrellm nadal nie widzi /sys :-(

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| [EMAIL PROTECTED] | Linux user number: 321885 |