On Tue, Jan 27, 2004 at 11:23:19PM +0100, Krzysztof Krupa wrote:
> Witam wszystkich
>
> W zwiazku z tym ze mam w przyszlosci brac czynny udzial
> w konferencji o tematyce dydaktycznej, postanowilem
> przedstawic temat o perspektywach wdrazania systemu
> Linux w szkolnictwie.
> Dotyczy to takze wszelkiego oprogramowaniem Open Source.

Mysle, ze powinienes zajrzec na strony Ruchu na rzecz Wolnego
Oprogramowania (rwo.pl o ile mnie pamiec nie myli), pogrzebac w
archiwach ich listy, a nawet zapisac sie na nia i tam zadac pytanie.
Od czasu do czasu pojawiaja sie tam linki do wygloszonych prezentacji
czy ciekawe materialy.

Poza tym znajdziesz tam ludzi bardziej zorientowanych w sprawach
promocji Linuksa wsrod niewtajemniczonych. debian-user-polish jest
lista o nastawieniu raczej hakersko/technicznym (taka jest w kazdym
razie moja obserwacja).

Pozdrawiam
Adam

PS. Mozesz zwrocic sie do Tristana (Przemyslaw Adam Smiejek), on jest
nauczycielem propagujacym OS, byc moze bedzie mogl ci pomoc. Jest
zapisany na liste RWO.

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               [EMAIL PROTECTED]
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0