On Mon, Feb 02, 2004 at 08:31:40AM +0100, Krzysztof Kajkowski wrote:
> Jak już wspomniałem przejście na 2.6.x pomogło wyeliminować problem. Za
> to ten komunikat potrafił naprawdę się sprzykrzyć i praktycznie
> uniemożliwiał pracę pod konsolą...

Dwa proste sposoby:

a)

echo "1 5 1 7" > /proc/sys/kernel/printk
(komunikaty kernela o priorytecie mniejszym niz 5 ida na konsole, nie
wiem dlaczego standardowo wszystkie smieci od 7 w dol sa tam wyrzucane)

Dobrym miejscem na robienie tego przy starcie jest /etc/sysctl.conf.

b)

Wykorzystac swojego ulubionego demona logujacego (lapiacego takze
printk). Na ogol do ograniczenia smiecenia na konsoli sluzy
odpowiednia opcja, w przypadku klogd zdaje sie ze '-c 5' (gdzie 5 to
maksymalny priorytet ladujacy na konsoli - im mniejszy tym
powazniejszy problem).

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               [EMAIL PROTECTED]
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0

Odpowiedź listem elektroniczym