On Tue, Mar 16, 2004 at 12:45:54PM +0100, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> [...]
[...]
> darmowy ClamAV + exiscan + exim4

Ja się podłączę. Czy to normalne, że podczas instalacji exim4 wyleciał
mi z serwera mutt, leafnode, mailx, at i jeszcze kilka programów?
Po zainstalowaniu exim4 4.30 z
deb http://www.logic.univie.ac.at/~ametzler/debian/exim4manpages/ woody/
nie mogłem zainstalować mutta bo chciał nowego exima wywalić i na jego
miejsce wstarwić postfixa. Czy powinienem go instalować inaczej? Puki co
wróciłem do exima 3.3 z woodego bo koputer ten służy do eksperymantów ;-)
i jestem na nim jedynym użyszkodnikiem a na produkcyjnej maszynce chodzi
sobie jakiś sendmail i nim się opiekują 'prawdziwi admini'.

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /

Odpowiedź listem elektroniczym