Hello debian-user-polish,

  szukam inforamcji jak zbudowac  qmaila ze wsparciel dla mysql'a
  najlepiej takie faq albo howto  ktore moglbym wykorzystac przy
  budownie paczki metoda debiana   bo narazie zbudowalem sobie qmaila
  tylko z smtp-auth w debie i dziala ale teraz przyszla by kolej na
  rozbudowanie mojego qmaila  bo zaczynaja mu dochodzic dodatkowe
  zadania i pare wirtualncyh domen itp  i 10 userw ktorym neichce
  raczej kont shelowych zakladac tylko miec je w mysqlu

  robil ktos qmiala z mysql'em i moze mi troszke pomoc ??

--
Best regards,
 kilop

                           icq : 76895674