Mam pytanie czy wie może ktoś co trzeba zrobić,

Żeby przy wersji kernela 2.6.6 zaczął działać dzwięk

Z płyty głównej i sieciówka nvidii, bo wcześniej miałem

Kernela z serii 2.4.21 i wszystko działało

Zrobiłem wpisy w pliku /etc/modutils/local i już,

chciałem się przesiąść na 2.6.6, wszystko prawie chodzi ale bez

dźwięku, przy kompilowaniu jądra zaznaczyłem, opcje dla karty dźwiękowej,

a dla karty sieciowej za bardzo nie wiedziałem co wybrać,

wybrałem jakieś dwa sterowniki do sieciówek od firmy AMD.

jakby ktoś coś wiedział będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam

Adam.

Odpowiedź listem elektroniczym