On 10 Jun 2004 12:38:59 +0200
******** <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mam następujący problem :
> przy włączaniu systemu pojawia mi się następujący
> komunikat i X'y siadają (tzn. w ogóle się nie włączają,
> nie ma żadnego splashscreena)
>
> ---------------------------
> XIO: fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X
> server ":0.0" after 0 requests (0 known processed) with
> 0 events remaining---------------------------
>
> Gdy użyję startx , to jest to samo. Użycie X (pod
> linkiem X , mialem skonfigurowany inny serwer) wyskakują
> inne błędy:

> [...]
No dobra... problem byl jak widze taki. Mam Sarge;a tylko
nie do konca czystego (dpkg -i --force-all :) ) no i przy
instalowaniu xdm usunelo mi fonty podstawowe i
zainstlowalo te "scaled" albo cos takiego. Wystarczylo
reinstalnac x-window-system i wszystko poszlo OK.
Duze dzieki o browarek od pana Piotra Skrzypka idzie na
konto Lenthira :) Viva Krakow :)

Odpowiedź listem elektroniczym