Witam

  Ponieważ nie widzę aby mój post ukazał się, wysyłam go ponownie.

Problem dręczący mnie od dłuższego czasu dotyczy instalacji debiana na dysku mając LiveCd, dostęp do internetu i debootstrap.

Dotarłem do takiego opisu instalacji: http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch-preparing.en.html. Według tego po przygotowaniu partycji należy:

  ... zainstalować 'system bazowy' za pomocą debootstrap,
  .... wykonać chroot na instalowany system,
  ..... zamontować system plików, w tym /proc

Etap 1 - Po pobraniu pakietów, próba ich instalacji kończy się licznymi konfliktami. Ciekawym dla mnie błędem jest 'zabroniony dostęp do /dev/null'. Próbowałem wielu sposobów wywołań dpkg z różnymi opcjami, jednak 'systemu podstawowego' zainstalować się nie udało. Jak to zrobić mając już śxiągnięte pakiety?

Etap 3 - Jak można zamontować /proc jeśli w systemie nie ma jeszcze jądra co robione jest dopiero na późniejszym etapie? Jak żywcem skopiuję katalog z modułami z CD, jest OK ale w dokumentacji nie ma o tym słowa.

Koniec w końcu instalacja nie udaje się. dpkg --root --force-... nie pomaga. Czy macie jakieś propozycję?? Znacie alternatywę instalacji na 'sąsiedniej partycji'?

  Dziękuję za pomoc.

Odpowiedź listem elektroniczym