coz ja tez nie potrafie wrozyc ale czytam :) - wiec wiem ze to karta 3com z
napisu na obudowie
natomiast efekt lspci wyglada tak:

pcilib: Cannot open /proc/bus/pci
lspci: Cannot find any working access method.

sprawdzilem sobie i niestety nie ma takiego katalogu jak pci w podanej
sciezce
instalacja modulu karty sieciowej wykonana byla metoda prób i bledów
ale znalazlem w /etc/modules ze jest to - 3c509
wiec teraz moze uda mi sie znalezc odpowiedni programik

pozdrawiam
Dawid Szulist

Dnia 2004-08-20 10:20, Uzytkownik Dawid Szulist napisal:
> wiec mam ale niestety wyrzuca mi: SIOCGMIIPHY on eth0 failed: Operation
not
> supported
> moja karta nie jest obslugiwana(?), czy da sie cos zrobic z tym :)
Da sie. Trzeba uzyc innego z dostepnych narzedzi, albo wyposazyc
czlonków listy w krysztalowe kule, zeby mogli wywrózyc jaka to karta...

Pozdrawiam, równiez w imieniu pozostalych nie umiejacych wrózyc,
JA