Wojciech Ziniewicz wrote:

On Sat, 20 Nov 2004 20:21:15 +0200, ManowaR <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
podlączam się do internetu, i sprzedają mi ten modem, innych nie mają i
nie dają %)
Czy ktoś wie, jak go można użwać pod linuksem? Bo sterowników coś nie
znalazłem, można także przez kartę sieciową , ale kolega mi dał
FastNET/TX Lantech'a , i dla niej trza sterownik albo modułem albo
wkompilować w jajko. I tam i tam chyba problemy, czy nie ma, kto co by
poradził??

nie ma modułu dla jakiejś sieciówki :> ? uaaa... gogluj

ee, moduł dla karty to jest , ale czy nie ma czegoś takiego dla tego właśnie modemu ?

Odpowiedź listem elektroniczym