On Sat, Nov 20, 2004 at 11:04:17AM +0100, Mikołaj Menke wrote:
> Tak spytam trochę z innej beczki - jaki jest sens dwuwarstwowej płyty,
> skoro ostatnio w jednym sklepie zaśpiewali mi jakieś 50 zł za takową?

Zawszę znajdą się leszcze, którzy zapłacą krocie za najnowszy krzyk
mody... Zwykłe CD-R też swego czasu kosztowały 15zł, wystarczy
pomyśleć, jakie mieli wtedy przebicie, skoro jak widać mogą kosztować
1zł.

Pozdrawiam,
Alpha

--
  __ _
 / _` |   Adam Byrtek -*- jid alpha.jabber.lfa.pl -*- pgp 0xB25952C0

Odpowiedź listem elektroniczym