Witam.

  Byłem szczesliwym uzytkownikiem KDE ale chcialem przez ciekawość
poużytkować GNOME. Wybrałem podaczas logowania do systemu (KDM) powłokę
GNOME. Niestety środowisko GNOME nie załadowało się... tzn. opreracja
logowania trwała strasznie dlugo w trakcie stwierdziłem, że komputer
jest chuba zawieszony i zrobilem restart. Jakież było moje zdziwienie
gdy po wyborze środowiska KDE w KDM ładowało sie on dobrych kilka nascie
minut. Teraz obiaw mam taki, że aplikacje KDE uruchamiają się strasznie
długo a pozostałe OK. Powiem szczerze, ze nie da się tak pracować.

Najgorsze jest, że nie generuje się żaden błąd a w logach tez nic nie
widac. Nie wiem co mam robić. Jestem zły na siebie, że rozwaliłem sobie
starannie ułożone już srodowisko pracy prze taka duperele.

Czy ktoś już coś takiego miał i sobie poradził? Powiedzcie dobrzy ludzie
co moze być nie tak? Co poprawić co sprawidzić ... co zrobić, żeby
działo jak poprzednio? Co ten GNOME popsuł??  :)

Z gory dziekuje za każdą konstruktywną odpowiedź.

PS.
Linux Debian SID.
KDE 3.4.2
X.org
Kernel 2.6.13

Pozdrawiam.
--
# Piotr najduk(at)dami(dot)pl [+] Powered by [+] NIK # HaflingeR #
# LRU # 217130                [*]   Debian   [*] IRC # debian.pl #