Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 6 listopada 2005 (21:36:22) można przeczytać:

mysql.cnf
[mysqld]
user            = mysql
language        = /usr/share/mysql/polish
skip-external-locking
default-character-set = latin2
default-collation = latin2_general_ci

jesli php ma klasy to nalezy znalezc klase odpowiedzialna za
polaczenie z baza danych lub miejsce polaczenia i klepnac
        <?
        mysql_query("SET NAMES 'latin2'");
        mysql_query("SET CHARACTER SET 'latin2_general_ci'");
        ?>

Ten zestaw zawsze pomaga pierwsze rozwiazanie pozwala spac spokojnie
drugie programowac bezstresowo
jesli chodzi o phpBB to pierwsze rozwiazanie stanowczo wystarcza do
rozwiazania problemow - mi pomoglo pierwsze ale przy pisaniu programow
w php stosuje dodatkowo drugie

Zycze milego pisania poprawek

--
Pozdrowienia,