Wojciech Ziniewicz napisał(a):

hmm.. byc moze dlatego ze ta opcja wlacza to fikusne cieniowanie które
np. u mnie obciąza system bardzo mocno. (tak ze np. kadu wlacza sie 30 s)

A czy wylaczenie cieni w kde nie przyspiesza dzialania? Wydawalo mi sie, ze composite ma przyspieszac (akceleracja) a nie spowalniac prace... ech, malo wiem... Co do obciazenia, mam lepsze niz w XP. OOo writer otwiera mi sie w 10sekund (dchroot), wiekszosc czasu czyta hdd, obciazenie na poczatku 7-14% max 64% przy pojawainiu sie okna. Pewnie jak dla linuxa to duzo za duzo...

Tak wiec, czy jak wylacze composite, co zyskam. Do tej pory uwazalem, ze zyskuje akceleracje grafiki, wiec... prosze o oswiecenie. :)

--
Pozdrawiam serdecznie
mons