06-02-07, Paweł Tęcza <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):
> maildropa moza "zaprzac" do filtrowania poczty, np. po naglowkach
> lub tresci maila, po jego wielkosci lub typie, odrzucania wiadomosci
> z komunikatem bledu, robienia przekierowan itp.

tego uzywam do kierowania maili do roznych katalogow

> W naszym systemie z Courierem to maildrop "odpala" SpamAssassina,
> a nia na odwrot. Robi sie to przez nastepujacy wpis w etc/maildroprc
>
> if ($SIZE < <limit_wielkosci>)
>    xfilter "/usr/bin/spamc"

to jest w sumie ciekawe rozwiazanie - jest mozliwosc konfiguracji
SpamAssassina dla konkretnych uzytkownikow wedlug ich upodoban? Lub
nawet konfiguracja/aktywowanie spamassasina przez mysql?

> O ile mi wiadomo maildrop zajmuje sie tylko dostarczaniem maili
> do Maildirow i sam z siebie nie potrafi ich zakladac. Do tego celu
> mozesz uzyc maildirmake albo napisac wlasny skrypt, ktory wywola
> kilka razy mkdir. Struktura Maildira jest dosc prosta, raptem kilka
> katalogow "na krzyz".

Niby tak, ale mialem kiedys z tym problemy (i nie moglem dojsc do
tego, jaki blad robie przy zakladaniu), a ze mialo to byc gotowe na
wczoraj, to zrobilem wpis w transporcie na virtual:, powysylalem maile
(potworzyly sie maildiry) i wrocilem do maildrop: .

Pozdrawiam

Wojtek

Odpowiedź listem elektroniczym