Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 13 lutego 2006 (15:55:07) można przeczytać:

> czy IP_wirtualki != IP_głównej_domeny ??? Jeśli tak to czemu squid
> odwołuje się do ip2, a nie do ip_głównej_domeny ??

ip wirtualki = ip2

glowna domena to ip1

squid nasluchuje na ip2, jest przekierowanie iptablesami jesli ktos
wchodzi na domene o ip2 np domena2.pl ktora w dns jest ustawiona na
ip2 wtedy zostaje z portu 80 skierowany do squida na port 3128

i dalej

squid akceleruje apacha ktory jest na ip1 i ma wirtualke dla ip2

http_port ip2:3128
httpd_accel_host ip1

caly czas squid jakos mi podaje access denied cholera, moze to kwestia
innych jego ustawien ???? jakis ACL z accessem ?????

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras