Witam,

To było bardzo dobre pytanie!
NIE, i szukałem teraz ale się pogubiłem które linie mam zmienić?
Gdzie mogę w postfix'ie włączyć filtr anty*?
nie mam kartoteki "/usr/share/amavis/conf.d/20-package" :-(
list wysyłałem z zewnętrznego konta via www.

Pozdrawiam,

Marcin Walka

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2006 (13:27:33) można przeczytać: