06-02-26, Wojciech Stępniak <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):
> Witam
> Jak to Cię tak dziwi to wpisz moje imię i nazwisko w google :
> Wojciech Stępniak
> Pierwsza pozycja to ... Debian i ndiswrapper ;D
> Pozdro
nie to mnie dziwi , zadziwia mnie nadal taki fenomen:
-ktoś postanowił poszukać w goglach o "CENZURA" - jest zupełnie ciemny
, nie ma pojęcia co to jest lista dyskusyjna, pewnie nawet nie zna
pojęcia "pulpit" albo "folder". mimo to, kopiuje (chyba losowo
wybrany) adres mejlowy czegoś co pomoże mu dotrzeć do osob
posiadających "CENZURA". powtarzam - koleś pewnie nie wie co to jest
lista, co to jest linux , pewnie nie  zna pojęcia "kleinta pocztowego"
bo uzywa inerfejsu wirtualnej polski, nawet pewnie nie potrafi włączać
kompa - a jednak udało mu sie napisać na liste ;) . Odczuwam dziwny
mentalny dyskomfort.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Ziniewicz            | [EMAIL PROTECTED]