Witaj lista!

hejka

Debian SID i ciagle jazdy z apt-get dist-upgrade... cos ostatnio
bardzo wolno ida prace przy bugach z tego co zauwazylem od dlugiego
czasu sa i nie widac konca oraz poprawek:

~# apt-get dist-upgrade
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Obliczanie aktualizacji...Gotowe
Następujące pakiety zostaną USUNIĘTE:
  bind9 build-essential clamav-daemon clamav-freshclam g++ g++-4.0
libstdc++6-4.0-dev
Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
  libsysfs2
Następujące pakiety zostały zatrzymane:
  icecast2 irb1.8 libc6-dev libclamav1 libcurl3 locales openssh-client
openssh-server
Następujące pakiety zostaną zaktualizowane:
  clamav-base cpp-4.0 gcc-4.0 gcc-4.0-base libgcc1 libisccc0 libisccfg1
libsensors3 libstdc++6
9 aktualizowanych, 1 nowo instalowanych, 7 usuwanych i 8 nieaktualizowanych.
Konieczne pobranie 0B/3600kB archiwów.
Po rozpakowaniu zostanie zwolnione 17,9MB miejsca na dysku.

przeciez nie moge sobie usunac bind9-a, wszystko OK robie apt-get
upgrade - bardziej delikatnie sie wszystko odbywa ale ! no wlasnie
teraz potrzebuje:

libsasl2-modules-sql

dla sasl2 zeby mi autoryzowalo virtualne maile w bazie i co ? otoz to:

Następujące pakiety mają niespełnione zależności:
  libsasl2-modules-sql: Wymaga: libpq4 ale nie zostanie zainstalowany
E: Pakiety są błędne

dobra wiec proboje instalowac libpq4 ale co ? to:

Następujące pakiety mają niespełnione zależności:
  libpq4: Wymaga: libkrb53 (>= 1.4.2) ale 1.3.6-5 ma zostać zainstalowany
E: Pakiety są błędne

a libkrb53 nie moge upgrejdowac poniewaz dist-upgrade chce mi usuwac
wazne pakiety, libkrb53 w wersji SID i tak ma buga ale dla powerpc
wiec moglbym sobie zainstalowac...

pewnie powiecie ze mam uzyc aptitude ale czy tam nie bedzie tego
samego problemu ??? jakos nie moge sie przelamac by je uzywac nie chce
zeby mi cos poznikalo :)))))))) co radzicie ? man aptitude ? i bedzie
dobrze ? czy poprostu musze czekac az bugi naprawia ???

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras