> Witam!
>
>       pisze kolejny rozdzial i doszedlem do momentu ze musze ujšć
>       serwer z debianem jako router. jak to ujšć ? od jakiej strony
>       zaczac? jakie� slowa-klucze?
>       nie chce pisac co to jest routing i opisywac komendy route -n
>       tylko w jakis opisowy sposob podkreslic funkcjonalnosc debiana
>       jako routera.
>

> --
> Pozdrowienia,
>  stentor

Napewno tak jak  kolega wczesniej napisał o iptables ,a ja bym
jeszcze dorzucił kolejkowanie pakietów i zarazem pasma czyli np. CBQ
/HTB itp :)

Może Cię natchni stronka dug.net.pl (swietne rzeczy o sieciach mozna
znajść :)

Pozdro

<<<===>>>
Wojciech Stępniak || GG:2471749  || JID:[EMAIL PROTECTED]
Home Page: www.djlinux.xt.pl