On Tue, May 09, 2006 at 03:18:43PM +0200, Mariusz Kruk wrote:
> Spróbuj zatem "dobrze skonfigurować" według Twojej definicji urządzenie,
> które nie posiada takich możliwości konfiguracyjnych.

To, że sprzęt jest prymitywny niczego nie usprawiedliwia. Mnie ciekawi
jednak, co to znaczy, że przedmówców "nie zadowala DHCP". IMO skoro
istnieje, czemu z niego nie skorzystać, przecież po to został
stworzony? A adres przydzielony przez DHCP nie jest w żaden sposób
"gorszy" od tego wpisanego statycznie... zupełnie nie rozumiem.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne