06-05-22, Wojciech Firlej <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):
06-05-22, Wojciech Ziniewicz <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):

> myślałem czy nie skonfigurować tak DNSa wewnętrznego żeby nie podawał
> w lanie wewnętrznych adresów IP dla serwerów , ale nie wszyscy uzywają
> dhcp ;(
>
> czy ktos ma jeszcze jakiś pomysł? może sie da to jakoś rozwiązać ?

> --
> Pozdrawiam,
> Wojciech Ziniewicz            | [EMAIL PROTECTED]

jesli Cie dobrze zrozumialem, to moze chodzi o cos analogicznego do
DNS Doctoring? :
myśle że DNS views w tym przypadku jest moim jedynym rozwiazaniem...

dzieki wszystkim za pomoc.. rozwiaze to w troche dziwny sposób ale bedzie :

-hosty z lanu widzą www.domena.com jako 10.100.0.3
-z intrernetu na tym samym serwerze dns www.domena.com widziana jako 217.x.x.x

dzieki jeszcze raz

jeszcze przyjże sie temu co proponuje Wojciech... dzieki i napisze jak
to w koncu rozwiązałem.

pozdrawiam.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Ziniewicz            | [EMAIL PROTECTED]