From: stentor [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, May 27, 2006 3:15 PM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: kopia systemu

Witam!

  chodzi mi o kopie zapasowa tworzona przede wszystkim w celu umożliwienia
wykonania operacji
   przywrócenia do działania całego systemu, bez konieczności reinstalacji
systemu operacyjnego
   system jest na wielu partycjach (wielouzytkownikowa stacja robocza
   debian sarge)
   serwer jest to stary pentium - bez nagrywarki ani stacji dyskietek
   czy najlepszym rozwiazaniem byloby zrobienie jakos obrazu calego
   systemu (tych kilku partycji?), zgranie go na innego kompa i tam
wypalenie?

   proces instalacji systemu + doinstalowanie pakietow i konfiguracja
   zajmuje mi na tym sprzecie okolo 3 godzin :|

   prosze o porady!

--
Pozdrowienia,
 stentor