Witam

> W kwestii "pub" można jeszcze odpalić drugi proces samby z osobną
> konfiguracją w trybie share.... [ciach]

Przepraszam za taką szybką reakcję :-), ale ostatnio miałem tyle innej
roboty że juz czasu nie miałem, na dalsze eksperymenty :-) z samba.

Twoje rozwiązanie wydaje się być ciekawe, to co zrobiłem do tej pory to
konfiguracja eth0:0 z kolejnym IP po eth0. Pisałeś aby odpalić kolejny
proces samby, ja zrobiłem to tak:

interfaces = eth0 eth0:0 lo
bind interfaces only = yes

i teraz samba "słucha" na tych dwóch interfejsach, to miałeś na myśli?

Nie bardzo wiem jeszcze jak podzielić ten plik, nie masz jakiegoś przykładu
opisu etc. (jar robić includy etc.)

Dzięki wielkie i sorry ze tak późno