witam!!!
opis podany przez p. Ziniewicza podzialal!
dzieki za info. :-)
a tak na marginesie mam jeszcze jedno pytanie: zalozmy, ze skompilowalem i
zainstalowalem jadro poprawnie, ale zapomnialem dodac cos do niego (np.
wylaczylem obsluge myszy usb). czy musze kompilowac jadro od poczatku, czy tez
jest jakis bardziej czaso- i praco- oszczedny sposob? sorki, wiem ze to na 99%
jest w jakims tutorialu, ale wiekszosc z nich jest po angielsku, z ktorym to
jezykiem za pan brat nie jestem (niestety :-/), a z tych po polsku tego znalesc
nie moge :-/.
pozdrawiam
szymon gruszczynski