cze¶æ.
Mam pytanie które nie dotyczy konkretne debiana ale
ogólnie porgramowania pod linuxem.
w Swoich programach w  assemblerze (as) chciai³bym
skorzystaæ z jednej ze sztuczek to znaczy zmieniania
kodu  programu podczas jego dzia³ania, nie wiem czy to
jest mo¿liwe. Aby sprecyzowac o co mi chodzi
zamieszcze przyklad:

1 movb $57,.+n   # .- adres wykonywanej instrukcji
                 #  n ilosc bajtow do $78
2 shufs $78,%xmm0,%xmm0.

teraz procesor powinen widziec w lini 2

2 shufs $57,%xmm0,%xmm0

niestety zawsze przy takich próbach otrzymuje b³±d
ochrony pamiêci .. czego nale¿a³o by siê spodziewaæ .
Czy jest jai¶ sposób aby to omin±æ ?

Pozdrawiam
Lukas